Renault Master zwiastuje nową erę: jego opływowe kształty zaprojektowane w tunelu aerodynamicznym są znakiem rozpoznawczym samochodu napędzanego wydajnością. W połączeniu z nowym efektywnym układem hamulcowym, jego osiągi charakteryzują się zmniejszeniem zużycia paliwa o 1,5 litra (w wersji 2.0 dCi*) i o 27% mniejszym zużyciem energii w 100% elektrycznej wersji E-Tech, osiągając 460 km zasięgu**. Kabina zwrócona w stronę kierowcy zapewnia łatwy dostęp do elementów sterujących i 10-calowego ekranu z openR link z wbudowanymi usługami Google***.
* zgodnie z protokołem WLTP
** pomiar w cyklu WLTP porównując Nowe Renault Master L2H2 E-Tech 87 kW z Renault Master E-Tech Electric 52 kW. Badania wewnętrzne Renault.
*** Google, Android Auto, Google Maps, Waze i inne marki są zastrzeżonymi markami Google LLC. Dostępne jako opcja, w zależności od wersji.
Dzięki niższym kosztom energii, oszczędnościom serwisowym sięgającym 30% i zerowej emisji CO2, wersja E-Tech 100% electric jest doskonałą propozycją. Dostępne są dwie opcje akumulatora, które pozwalają dostosować wydajność do potrzeb użytkownika: 40 kWh i 170 km zasięgu, idealny w przypadku dostaw w mieście lub 87 kWh i 460 km zasięgu, doskonały na dłuższe trasy z 35-minutowym czasem ładowania, pozwalającym odzyskać do 80% zasięgu.
moc maksymalna
142 KM
automatyczna przekładnia redukcyjna
emisja CO₂0 g
zużycie21 kWh / 100 km
Pojedź dalej z nowym silnikiem Blue dCi dzięki jego efektywności na długich dystansach. W połączeniu z nowym hydraulicznym dynamicznym układem hamulcowym, wersja z silnikiem wysokoprężnym jest aerodynamiczna aż po owiewki, zapewniając niską emisję CO2, poniżej 195 g/100 km.
moc maksymalna
170 KM
automatyczna i manualna
emisja CO₂od 194g/km
zużycieod 7.5L/100km